Google Adsense Onayı Almak İçin Yapılması Gerekenler - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

3 Şubat 2018 Cumartesi

Google Adsense Onayı Almak İçin Yapılması Gerekenler

Evet değerli okurlar sizler için her gün araştırma yaparak sizlere faydalı bilgiler sunmak için çalışıyorum.Bugün ki konumuz Google Adsense onayı almak.

Peki Adsense Onayını Nasıl Alabilirim?

İnternetten detaylı araştırmalar yaptım Google Adsense'in kendi blog sitesine girdim ve daha birçok kaynaktan bilgi edindim.Bu bilgileri sizlerle paylaşmak istiyorum.Bazı kişiler Adsense Onayı alamıyor ve hemen morallerini bozuyorlar.Sakin olun Mobilnetim yanınızda👈

Adsense Onayı Almak İçin Koşullar;

1-Siyasi,cinsel,savaş,cinayet gibi konularını sitenizde bulundurmayın çünkü google bu konulara Adsense onayı vermiyor.

2-Kopya İçerik kesinlikle yapmayın.Bir blog sitesi açarım kopyala yapıştır yaparım ve para kazanırım gibi bir plan yapmayın çünkü Google bunları kendi sistemi olan Google Panda ile kopya içeriği tespit edebiliyor.Bu işi seviyorsanız yapmanızı tavsiye ediyorum.

3-Adsense'den para kazanabilmeniz için 18 yaşından büyük olmanız gerekli eğer 18 yaşından küçükseniz velinizin banka hesabıyla kayıt olarak para kazanabilirsiniz.

4-En az 6 ay aktif olmak gerekiyor mu?Evet bu sorunun cevabını tam net olarak veremeyeceğim lakin internette yaptığım araştırmalarıma göre Çin,Hindistan gibi bazı ülkelerde geçerli olduğu yazıyordu.İnternette forum sitelerinde ise 1 ayı doldurmadan onay aldıklarını Türkiye'de geçerli olmadığını söylüyorlar.

5-Zengin İçerik yazdığınız yazıları insanlar okuduğunda kafasındaki sorulara cevap bulması gerekir.Zengin içeriğe Google çok önem veriyor.

6-Google hesabınızın olması gereklidir eğer yoksa hesabınız Google hesabı açarak Adsense kayıt olabilirsiniz.

7-İçerik sayınızda değerlendirmelerde önemlidir.3-4 blog yayınladıysanız hesabınız büyük ihtimalle reddedileceksiniz.

Tavsiyelerim;

1-En az 20 blog yayınlayıp Adsense kayıt olmayı deneyebilirsiniz.

2-Her bloğunuzu birçok kaynakta araştırma yaparak özgün bir şekilde yazın.

3-Resim ve videolarla bloğunuzu destekleyin.

4-Bloğunuzu güncel tutmaya gayret edin.

5-Boş zamanlarınızda blog yayınlamaya özen gösterin.

6-Bloğunuz da hangi alanla ilgili blog yayınlıyorsanız o alanın güncel haberleri takip etmeniz bu haberleri özgün bir şekilde yayınlamanız Google Adsense'den onay almanızı sağlayacaktır.Eksiklerimi,hatalarımı ve paylaşmak istediklerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.Takipte kalın👈

1 yorum:

  1. Hızlı AdSense Onayı Almanın Püf Noktası Nedir?

    Henüz kanıtlanmasa da birkaç yerde okuduğum, hızlı bir şekilde AdSense onayı almanın bir hilesi daha doğrusu açığı olduğu ile ilgili makale görünce sizlerle paylaşmak istedim. Fakat dediğim gibi benim denediğim ve garanti verdiğim bir yöntem değil. Ne yaptıysam olmadı, AdSense onayı alamadım diyenler bir de bu yöntemi denesin diye paylaşıyorum :)

    https://www.tolum.site/2019/02/en-hizli-adsense-onayi-nasil-alinir.html

    YanıtlaSil